Academy 12461 1/72 Cessna A-37B Dragonfly Savaş Uçağı Demonte Plastik Maketi
Academy 12461 1/72 Cessna A-37B Dragonfly Savaş Uçağı Demonte Plastik Maketi
Marka: Academy
Stok Kodu: A12461
Ürün Ebatları: 11,7 x 17,8 cm.
Ölçek: 1/72 (Gerçeğinin 1/72 kez küçültülmüş modelidir)
Tipi: Demonte kit (birleştirmek ve boyamak gerekir)
Malzeme: Plastik
Cessna A-37B Dragonfly Maketi İçindekiler
- Plastik enjeksiyon parçalar
- Dekal
- Montaj Kılavuzu
Cessna A-37B Dragonfly Maketi Özellikleri
- Demonte plastik parçalardan oluşmaktadır.
- Parçaları yerinden çıkarmak için çerçeve makası kullanınız.
- Parçalardaki çapakları temizlemek için maket bıçağı ve zımpara kullanınız.
- Parçalar arası oluşacak boşlukları dolgu malzemesi (Putty) ile doldurun ve zımparalayınız.
- Kutu içinden yapıştırıcı ve boya çıkmamaktadır.
- İçerisindeki montaj kılavuzu ile gerekli birleştirme işlemlerini yapabilirsiniz.
- Kılavuzda belirtilen renklerle boyamanız tavsiye edilir.
Cessna A -37 Dragonfly veya Super Tweet , 1960'larda ve 1970'lerde Kansas , Wichita'dan Cessna tarafından T-37 Tweet temel eğitim uçağından geliştirilen bir Amerikan hafif saldırı uçağıdır . A-37, Vietnam Savaşı sırasında tanıtıldı ve daha sonra barış zamanında hizmette kaldı.
1960'ların başlarında Vietnam'daki artan Amerikan askeri müdahalesi, isyanla mücadele (COIN) uçaklarına olan ilginin artmasına neden oldu . 1962'nin sonlarında, ABD Hava Kuvvetleri'nin Florida'daki Eglin Hava Kuvvetleri Üssü'ndeki Hurlburt Field'daki Özel Hava Harp Merkezi , rol için iki T-37C'yi değerlendirdi .
Hava Kuvvetleri, T-37'yi umut verici buldu, ancak uçağın çok daha büyük bir yük taşıyabilecek ve çok daha fazla dayanıklılık ve daha iyi kısa alan performansına sahip geliştirilmiş bir versiyonunu istedi. Bu, daha güçlü motorlara sahip daha ağır bir uçak anlamına geliyordu . 1963'te Hava Kuvvetleri, iki prototip YAT-37D uçağı için Cessna'ya bir sözleşme verdi: T-37'ler ve aşağıdakileri içeren modifikasyonlar:
Daha güçlü kanatlar.
Her kanatta üç mağaza dikmesi .
360 litre (95 ABD galonu) kapasiteli daha büyük kanat ucu yakıt depoları.
Bir General Electric GAU-2B/A 7.62 mm (0.300 inç) "Minigun" Gatling tarzı makineli tüfek, ateş hızı 3.000 mermi/dakika ve 1.500 mermi. Silah, uçağın burnunun sağ tarafına geniş, kullanışlı bir erişim panelinin arkasına yerleştirildi. Bir nişangah ve silah kamerası da takıldı.
Savaş alanı iletişimi, navigasyon ve hedefleme için daha iyi aviyonikler.
Zorlu saha çalışması için daha sert iniş takımı .
Bu değişiklikler, uçak ağırlığında ciddi bir artış anlamına geliyordu ve uçağın artık önemli bir yük taşıması gerekiyordu. Bu nedenle Cessna, iki Continental J-69 motorunu her biri 2,400 lbf (11 kN) itme gücüne sahip General Electric J85 -J2/5 turbojet motorlarıyla değiştirerek motor gücünü iki katına çıkardı.
İlk YAT-37D, Ekim 1964'te uçtu, bir yıl sonra ikinci prototip tarafından takip edildi. İkinci prototipin her kanadın altında üç yerine dört mağaza dikmesi vardı ve ilk prototip de bu konfigürasyona yükseltildi.
Test sonuçları iyiydi, ancak şu an için USAF'nin kontrgerilla (COIN) uçaklarına olan ilgisi azalmıştı. Program, ikinci prototipin Ohio'daki Wright-Patterson Hava Kuvvetleri Üssü'ndeki Birleşik Devletler Hava Kuvvetleri Ulusal Müzesi'nde "meraya konması" ile bir süre için belirsizliğe girdi .
Ancak Güneydoğu Asya'daki savaş tırmanmaya devam etti. USAF, Birleşik Devletler Donanması ve Vietnam Cumhuriyeti Hava Kuvvetleri hizmetindeki Douglas A-1 Skyraider yakın destek uçağının kayıpları beklenenden daha fazla oldu ve USAF'nin COIN uçaklarına olan ilgisi yeniden canlandı. YAT-37D bu iş için umut verici bir aday gibi görünüyordu, ancak Hava Kuvvetleri emin olmanın tek yolunun uçağı savaşta değerlendirmek olduğunu hissetti.
Sonuç olarak, USAF, prototiplere göre birkaç küçük değişiklikle, mevcut T-37B'lerden yeniden inşa edilecek 39 YAT-37D'lik bir üretim öncesi partisi için Cessna ile bir sözleşme yayınladı. Bu uçaklar başlangıçta AT-37D olarak adlandırıldı, ancak atama hızla A-37A olarak değiştirildi . İkinci prototip YAT-37D, Hava Kuvvetleri Müzesi'nden çıkarıldı ve test programının bir parçası olarak A-37A standartlarına yükseltildi. A-37A'nın brüt kalkış ağırlığı 12.000 lb (5.400 kg), bunun 2.700 lb'si (1.200 kg) mühimmattı. A-37A, T-37B atasının ikili kontrolünü elinde tuttu ve operasyonel bir eğitici olarak kullanılmasına izin verdi. " İleri hava kontrolü (FAC)" operasyonlarında, ikinci koltuk bir gözlemci tarafından işgal edildi. Normalde sadece bir mürettebat yakın destek görevleri için uçağa bindi ve mühimmatta hafif bir artışa izin verdi.
Academy Hakkında
Academy Plastic Model Co., Ltd. Koreli bir plastik model, kimya ve oyuncak şirketidir. Merkezi Uijeongbu-Si, Gyeonggi-do , Kore'dedir ve 1 Eylül 1969'da kurulmuştur. Üç merkezi vardır: Seul , Kore'de; Gelsenkirchen , Almanya ; ve Rosario, Cavite , Filipinler. Academy, dünya çapında 60'tan fazla ülkeye 500'den fazla ürün geliştirmiş ve tedarik etmiştir ve 1989'dan beri Academy birkaç Modell des Jahres kazanmıştır. Akademi, plastik maket kitleri, radyo kontrollü arabalar , akülü ve güneş enerjili eğitici modeller, yelkenli modeller, akrilik ve emaye maket boyaları, airsoft tabancaları ve çeşitli modelleme araç ve gereçlerini üretmektedir.