Dragon 5545 1/48 Ölçek Focke Wulf Fw 190A-7 (w/Slipper Tank) Savaş Uçağı Plastik Model Kiti
Dragon 5545 1/48 Focke-Wulf Fw 190A-7 Uçak Maketi w/Slipper Tank
Marka: Dragon
Ürün Kodu: 5545
Ölçek: 1/48 – Gerçeğinin 48 kez küçültülmüş maketidir.
Tipi: Demonte Kit (Birleştirme ve boyama gerektirir)
Malzeme: Plastik
İçindekiler
Enjeksiyon kalıp plastik parçalar
1 adet montaj kılavuzu
1 adet dekal
2 adet photo-etched
Focke-Wulf Fw 190A-7 Uçak Maketi Özellikleri
Luftwaffe için geliştirilmiş sahip pervaneli avcı uçağıdır.
Demonte plastikten oluşmuştur.
Metal detay seti çıkmaktadır.
Metal detay setini yapıştırmak için PVA veya CA yapıştırıcı kullanınız.
Kutu içinden yapıştırıcı ve boya çıkmamaktadır.
İçerisindeki montaj kılavuzu ile gerekli birleştirme işlemlerini yapabilirsiniz.
Kılavuzda belirtilen renklerle boyamanız gereklidir.
Hakkında
Focke-Wulf Fw 190 Würger (Almanca: Shrike), 1930'ların sonunda Kurt Tank tarafından tasarlanan ve II. Dünya Savaşı sırasında yaygın olarak kullanılan Alman tek kişilik, tek motorlu avcı uçağıdır. Tanınmış muadili Messerschmitt Bf 109 ile birlikte Fw 190, Luftwaffe'nin Jagdwaffe'sinin (Avcı Gücü) bel kemiği oldu. En operasyonel versiyonları güçlendiren çift sıralı BMW 801 radyal motor, Fw 190'ın Bf 109'dan daha büyük yükleri kaldırmasını sağlayarak, günlük avcı, avcı-bombardıman uçağı, yer saldırı uçağı ve daha az derecede gece kullanımının önünü açtı.
Fw 190A, Ağustos 1941'de Fransa üzerinde operasyonel olarak uçmaya başladı ve Kraliyet Hava Kuvvetleri'nin ana cephe savaşçısı Spitfire avcısının dönüş yarıçapı dışında hızla üstün oldu. Özellikle düşük ve orta irtifalarda. 190, geliştirilmiş Spitfire MkIX'un tanıtımına kadar Müttefik avcı uçaklarına üstünlük sağladı. Kasım / Aralık 1942'de Fw 190, Doğu Cephesinde hava muharebe çıkışını yaptı ve Ekim 1943'ten itibaren savaş kanatlarında ve Schlachtgeschwader adı verilen özel kara saldırı birimlerinde çok başarılı oldu.
A-7, Kasım 1943'te 1.700 PS (1.677 bg, 1.250 kW) BMW 801 D-2 motoruyla donatılmıştı ve iki gövdeye monte 13 mm (.51 inç) MG 131 üreterek MG 17'lerin yerini aldı.
Fw 190A serisinin performansı yüksek irtifalarda (genellikle 6.000 m (20.000 ft) ve üzeri) azaldı ve bu da yüksek irtifa önleme aracı olarak etkinliğini azalttı. Fw 190'ın başlangıcından itibaren, B modelinde turbo süper şarjlı bir BMW 801, seçilen Daimler-Benz DB 603 ters V12 motorunu turboşarj etme çabalarıyla daha uzun burunlu C modeli ve benzerleri ile bu sorunu çözmek için süregelen çabalar vardı. Junkers Jumo 213 ile uzun burunlu D modeli. -B ve -C alt tiplerindeki turboşarj kurulumlarıyla ilgili sorunlar sadece D modelinin Eylül 1944'te hizmete girmesi anlamına geliyordu. Bu yüksek irtifa gelişmeleri sonunda Focke-Wulf Ta 152'ye yol açtı, orta ve yüksek rakımlarda (13.500 m'de (44.300 ft) 755 km / s (408 kn; 469 mph) aşırı hız yapabilen bu "uzun burun" 190 varyantları ve Ta 152 türevi özellikle Almanlara Müttefik rakipleriyle parite verirken, savaşın sonucunu etkilemek için çok geç geldiler.
Fw 190 ile uçan pilotları tarafından çok beğenildi. Fw 190, Bf 109'dan daha büyük bir ateş gücü sağladı ve her iki avcıyı uçuran Alman pilotların görüşüne göre düşük ve orta irtifada üstün manevra kabiliyeti bakımından II. Dünya Savaşı'nın en iyi avcı uçağı olarak kabul edildi.