HPI Racing 1/10 Sport 3 1969 Chevrolet Camaro Z28 Custom
19.700,80 TL
Kategori
Marka
Ürün Kodu
160423
Havale
19.109,78 TL
(%3,00 havale indirimi)
2.068,58 TL den başlayan taksitlerle!!
HPI Racing 1/10 Sport 3 1969 Chevrolet Camaro Z28 Custom
Sport 3 Vintage moda gidiyor
1969 Camaro Z28 ile
Kas arabaları dünyasına gelince, bir isim sürekli olarak 'en ikonik markalar' listesinin başında gelir: Chevrolet Camaro! 1969 Z28 Custom, kesinlikle orijinal Camaro'nun en tanınmışları listesinin başında yer alacak ve cadde tabanlı Trans Am yarışçısını özelleştirmek için çok çeşitli fabrika ve bayi seçenekleriyle, dünya çapında uzun yıllar yol yarışlarına hükmedecek!
En başından beri, Chevrolet Camaro piste yönelik performansa dayalı bir sokak otomobiliydi ve kazanabilirdi (ve kazandı!): ABD'nin Batı Kıyısı'ndan Avrupa'ya ve ötesine kadar yol devrelerinde ve drag şeritlerinde. .
Bu 1/10 ölçekli versiyon, en yeni HPI Racing Touring Car şasisi, pist tabanlı Sport 3 ile donatılmış resmi lisanslı bir kopyadır! Tam zamanlı 4WD ve tamamen sızdırmaz şaft aktarma organları, su geçirmez 2,4 GHz elektronik ve radyo donanımı, tamamen bağımsız çift salıncaklı süspansiyon ve ayarlanabilir yağ dolgulu amortisörlerle, herhangi bir pistte yarışmaya veya sadece şık bir şekilde caddede gezinmeye hazır!
1969 Chevrolet Camaro Z28 Custom, yolun ve pistin bir simgesi ve yüksek devirli eğlence için hemen hemen her yere götürmeniz için hazır!
DERİN SİYAH 7 KOLLU JANTLAR
Sport 3, genel görünümü biraz modern çağa taşımak için ekstra havalı 7 kollu jantlar üzerinde yuvarlanır. Koyu siyah kaplama, tekerleklerin ilk bakışta iyi gizlendiği anlamına gelir ve aslında tam etkiyi elde etmek için çok yakından bakmanız gerekebilir - işte buna çok katmanlı tasarım diyoruz! Arabanın hemen fark edilen klasik görünümü ile daha çağdaş jantların karışımını seviyoruz ve sizin de beğeneceğinizden eminiz!
MAKSİMUM ÇEKİŞ İÇİN HPI SPEC-GRIP LASTİKLER
Her tekerlek, hemen hemen her asfalt yüzeyde maksimum tutuş için çok koşullu sırt ve yüksek çekişli kauçuk "K" bileşiği ile tamamlanmış, denenmiş ve test edilmiş 26 mm SPEC-GRIP kauçuk lastiklerimizle sarılmıştır. Bu yarı kaygan, kavrayan lastik lastiklerle harika hızlanma, frenleme ve viraj alma performansı elde edeceksiniz! Lastikler, saatlerce süren eğlence ve keyif için size uzun bir ömür sağlayacak dayanıklı, uzun süre dayanan bir kauçuk bileşiminde kalıplanmıştır.
1969 Chevrolet Camaro Z28 Özel Kaporta
1967'de çıkış yapan Chevrolet, Camaro'yu en başından beri bir performans aracı olarak konumlandırdı. 1969'da Chevrolet, Amerikan Trans-Am unvanını kazandı (ve yıl içinde tekrar kazanacaktı) ve pist odaklı Camaro Z28 sokak yarışçısı, standart 302 sayesinde 1968'deki satışlarını üçe katlayarak büyük bir satış başarısı olduğunu kanıtladı. 4 namlulu karbüratöre ve Hurst yakın oranlı dört vitesli şanzımana sahip kübik inç V-8, ayrıca çift 4 namlulu karbonhidrat, odacıklı egzoz boruları ve ön veya dört tekerlekten disk frenler gibi çok çeşitli fabrika ve bayi seçenekleri.
İşlevsel ön ayırıcı ve arka spoyler, en yüksek hızlarda aerodinamiği ve yol tutuşunu güçlendirerek, pist soyunu yola taşıdı. Bu örnek, ön camın tabanından soğuk havayı çekmek için popüler Super Scoop seçeneğinin yanı sıra Z28'in profiline ekstra bir havalı boyut katan gövde rengi ön tampon seçeneğini içerir!
Tek Parça Kalıplı Şasi
Ana şasi, tek parça güçlendirilmiş plastikten yapılmıştır ve tıpkı gerçek bir araba gibi tam ortadan kalıplanmış aktarma organı tüneline sahiptir. Bugün mevcut olan herhangi bir plastik kasalı arabanın ötesinde bir adım.
Düşük Profil Yerleşim Tasarımı
Sport 3 Drift'e mümkün olan en iyi yol tutuşunu vermemizin yollarından biri, tüm bileşenlerin şaside mümkün olduğunca alçak olmasını sağlamaktı. Bu, araca optimum viraj alma yetenekleri için inanılmaz derecede düşük bir ağırlık merkezi sağlar.
2S (7.4V ) LiPo Batarya kullanılabilir
Sport 3 Drift, modern lityum polimer (LiPo) veya nikel-metal hidrit (NiMH) pillerle kullanılabilen çok yönlü bir elektronik hız kontrol cihazına sahiptir. Önemli Not : Fırçalı Motorlu bu araçlarda Lipo batarya olarak Maximum 25C değerinde Lipo batarya kullanılabilir. Aksi takdirde motorun platinleri çok kısa bir sürede yanar ve motor kullanılmaz hale gelir.
Kutu içinden Lipo batarya çıkmaz !
YEPYENİ RADYO DONANIMLARI
Tüm HPI arabalarında olduğu gibi, Sport 3'ü de birlikte verilen direksiyon kumandası ile sürmek kolaydır.
Yeni 2.4Ghz FHSS TF-50 Vericinin özellikleri:
Doğal bir kontrol konumu için direksiyon konumunu aşağı indirin
Ekstra konfor ve kavrama için köpük kaplı tekerlek
Sol elini kullananlar için değiştirilebilir direksiyon simidi tasarımı!
Kauçuk parmak ve başparmak tutamaçları
En yüksek koruma için tüm köşelerde kauçuk tamponlar.
Çalışırken gövde klipsleri veya vidalar için tabandaki manyetik alan!
Dijital açma ve kapama anahtarı
TF-50'yi açık bırakırsanız ve piller zayıfsa sesli uyarılar!
Servo Ters, EPA, Trimler ve Çift Hız anahtarları.
YENİ RF-50 alıcısı, her türlü hava koşulunda kullanım için su geçirmez bir silikon iç kılıfa ve yerleşik bir arızaya karşı koruma özelliğine sahiptir - FLUX arabaları için RF-50'de Sinyal ve Nitro'da RF-50N için sinyal ve pil ömrü!
Sürekli 4WD Dört Çeker
Sport 3 Drift, size yolda veya pistte en fazla kontrolü ve hassasiyeti sağlamak için tam zamanlı dört tekerlekten çekiş özelliğine sahiptir. Dört tekerleğin tamamı, tıpkı gerçek bir araba gibi ön ve arkadaki ağır hizmet tipi diferansiyellerle tahrik edilir. Ekstra çekiş, maksimum güven ve eğlence için size artırılmış hızlanma ve viraj alma kontrolü sağlar.
Mühürlü Şaft Aktarma Organları
Tüm Sport 3 Drift modellerinin aktarma organları, arabanın merkezinden aşağı inen uzun tahrik milinin yanında, kalıplanmış şasiye uzunlamasına monte edilmiş motora sahiptir. Merkezi tahrik mili ve dişli diferansiyelleri dahil olmak üzere tüm aktarma organı, kirin, kayaların ve döküntülerin aktarma organlarına zarar vermesini veya bağlamasını önlemek için tamamen yalıtılmıştır. Kardan mili, diferansiyeller ve akslar, aktarma organı verimliliğini en üst düzeye çıkarmak için bilyeli yataklar üzerinde döner.
Alttan Erişimli Kardan Mili
Ön ve arka diferansiyelleri birbirine bağlayan merkezi tahrik miline şasinin altından kolayca erişilebilir. Bu, arabanızı nereye sürmek isterseniz isteyin, aktarma organlarının kayalardan ve molozlardan korumak için tamamen sızdırmaz hale getirilmesini sağlar.
Kolay Erişim Farklılıkları
Hızlı ayarlamalar için diferansiyellere ulaşmak sadece 4 vidayı sökmek meselesidir - bu, diferansiyeli çıkarıp gresi değiştirmenize, dişlileri kontrol etmenize veya sadece genel bir bakım yapmanıza olanak tanır.
4 Dişli Metal Diferansiyeller
Arabanın her iki ucundaki konik dişli diferansiyelleri, gücü tahrik milinden her bir tekerleği tahrik eden köpek kemiklerine ve akslara aktarır. Tamamen metal yapı, aktarma organlarının gelecekte kolay yükseltme için güçlü fırçasız motorlara dayanmasını sağlar. Kauçuk contalı bilyalı rulmanlar, diferansiyelleri destekler ve her diferansiyel, diferansiyel yağı değiştirilerek bağımsız olarak ayarlanabilir.
Çift Salıncaklı Tamamen Ayarlanabilir Süspansiyon
Sport 3 Drift'in süspansiyonu, tam ölçekli modern bir yarış arabasına benzeyen, yarışta kanıtlanmış çift salıncaklı süspansiyon tasarımını kullanır. Ön ve arka kolların anti-squat ve anti-dive özelliklerini standart pivot bloklarını kullanarak kontrol edebileceksiniz ve isteğe bağlı parçalar, süpürme ve ayak parmağı açılarını ayarlamanıza olanak tanır. Hem iç hem de dış kamber bağlantı yuvalarındaki yarış tarzı dikey bilyalı saplama montajı ile ön ve arka rulo merkezini kolayca değiştirebileceksiniz. Birden fazla amortisör montaj konumu, farklı yol koşullarına uyacak şekilde eksiksiz bir amortisör süspansiyonu açısı ayarı sağlar.
ÇOKLU ŞOK POZİSYONLARI
Yağ Dolu Dişli Şoklar
Sport 3 Drift, tıpkı gerçek bir yarış arabasında göreceğiniz gibi, bir dizi kompozit coilover tarzı yağ dolgulu amortisörle donatılmıştır! Tamamen ayarlanabilir amortisörler, çok çeşitli yol yüzeylerinde optimum şasi performansı sağlamak için tamamen ayarlanabilir. Sürüş yüksekliği, dişli şok tasmaları kullanılarak hızlı bir şekilde ayarlanabilir. Yayları ve şok yağı ağırlığını değiştirerek daha fazla ayar ayarı yapmak da mümkündür.
Sert Ön Uç Süspansiyonu
Sport 3 Drift ön ucu, en yeni RC touring arabalarında görülen güçlü C-göbeği tarzı süspansiyonu kullanır ve ön uç yuvarlanma merkezini değiştirmenize izin veren dikey bilyeli saplamalı kamber montajı kullanır - bu, Sport 3'e izin veren kritik bir yarış ayarıdır. Diğer spor seviyesindeki RC gezici arabaların bir adım üzerinde olmak için sürüklenin. Süspansiyon kolu ayrıca, kolay şok açısı ayarı için birden fazla şok montaj deliğine sahiptir.
Ayarlanabilir Arka Süspansiyon
Arka göbeğe, arka yuvarlanma merkezinin kolayca ayarlanmasını sağlayan dikey bilyalı saplama tarzı bir ayar takılmıştır. Opsiyonel ara parçalarla bilyalı saplamayı yukarı veya aşağı hareket ettirmek, araç virajlardan geçerken arka ucun çekiş özelliklerini değiştirir. Süspansiyon kolu ayrıca, kolay şok açısı ayarı için 3 farklı şok montaj deliğine sahiptir.
Çift Çanlı Direksiyon
Performansı test edilmiş ayarlanabilir çift çan krank sistemi, tüm hızlarda optimum direksiyon hassasiyeti sağlar. Metal bir çekme halkası plakası, ekstra dayanıklılık için krankları birbirine bağlar, ek çekme halkası montaj konumları da Ackermann açı ayarlamalarına olanak tanır.
Sağlam Yaylı Servo Koruyucu
Sport 3, servoyu çarpma hasarından koruyan ayarlanabilir çok parçalı kam tarzı bir servo koruyucu içerir. Bir çarpma veya çarpışma durumunda, ön tekerlekler genellikle darbenin büyük bir kısmını alır ve darbeyi doğrudan direksiyon servosuna iletir. Servo koruyucunun güçlü yaylı kam hareketi, bu kuvveti emmek ve servo dişlileri darbeden korumak için tasarlanmıştır!
Alüminyum Motor Yuvası
Dökme alüminyum kam tarzı motor montajı, motoru güvenli bir pinyon/düz bağlantı için yerinde tutar. İki vida, kamı montaj parçası üzerinde sıkıca yerinde tutar ve yan destekteki soğutma kanatçıkları, motorun olabildiğince verimli çalışmasını sağlamak için ısı dağılımına yardımcı olur.
Kauçuk Korumalı Bilyalı Rulmanlar
Sport 3, maksimum verimlilik için tamamen bir dizi kauçuk korumalı bilyalı rulmanla donatılmıştır. Kauçuk kalkanlar, tozu iç kısımlardan ve ihtiyaç duyulan yerlerde yağlamadan uzak tutarken, pürüzsüz hassas yataklar, güç kaynağından aktarma organlarına optimum güç aktarımı sağlar.
Sağlam Ön Tampon
Ön süspansiyonu, şasiyi ve gövdeyi irili ufaklı darbelerden korumak için Sport 3 önüne ekstra kalın bir köpük tampon güvenli bir şekilde sabitlenmiştir.
Görünümünüzü Özelleştirin
HPI'nin sunduğu çok çeşitli gövde, jant ve lastik seçeneği, Sport 3'ünüzün stilini tamamen kendi tarzınıza uyacak şekilde özelleştirmenizi sağlar.
Yüksekliği Ayarlanabilir Gövde Bağlantıları
Yüksekliği ayarlanabilir gövde bağlantıları, HPI Racing'in 1/10'uncu ölçekli herhangi bir gezi arabası gövdesini Sport 3 şasisine takmanıza olanak tanır. Tek yapmanız gereken, tekerleklerin ve şasi elemanlarının gövdenin altına düzgün şekilde oturmasını sağlamak için ön ve arka gövde bağlantılarını ayarlamaktır. Gövde pimleri, bağlantıları yerinde tutar ve çoklu montaj deliği konumları, tam gövde donanımına ince ayar yapmanıza olanak tanır.
ÖZELLİKLER
Uzunluk : 431 mm (17")
Yükseklik : 127 mm (5")
Genişlik : 200 mm (7,9")
Dingil mesafesi : 254 mm (10")
HPI Firebolt 15T brushed (Fırçalı) motor
HPI SC-3WP2 Waterproof ESC
HPI SS20WR Water-Resistant Servo
KUTU İÇERİĞİ
- Araba
- Kumanda
- 7.2V 2000 mAh NiMh Batarya
- Ni-Mh Şarj aleti
TAMAMLAMAK İÇİN GEREKENLER
-Sadece Kumandaya 4 adet Kalem pil takın ve gazlayın.
Bu ürüne ilk yorumu siz yapın!