HPI Racing 1/10 Sport 3 Drift BMW E30 Driftworks

16.268,00 TL
Kategori
Marka
HPI
Ürün Kodu
160422
Havale
15.779,96 TL (%3,00 havale indirimi)
1.690,52 TL den başlayan taksitlerle!!
Ürün Paylaş :
HPI Racing 1/10 Sport 3 Drift BMW E30 Driftworks
Tüm motor sporlarında, drift Avrupa spor arabalarının daha iyi bir karışımı belki de yoktur - ustaca hazırlanmış Japon motor sporları ve son derece gergin Avrupa klasikleri birbirine karışmaz! ...yoksa onlar mı?! Orijinal E30 M3'ün klasik otomobil sporları tasarımını yüksek devirli, yana doğru giden drift hareketiyle karıştırdık ve ezdik!
Bu Sport 3 Drift, ekstra geniş çamurluklar, ön hava barajı ve sokak tarzı büyük bir arka kanat ile tamamlanan ultra havalı BMW M3'ü içeriyor! Araba aynı zamanda müthiş gerçekçilik için resmi lisanslı Toyo Proxxes lastiklerle sarılmış Work Emotion XC8 jantlarla donatılmıştır, bu yüzden kutudan çıkar çıkmaz drift sahnesine çıkmaya hazır!
Kaputun altında, bu 1/10 ölçekli resmi lisanslı , en yeni HPI Racing Touring Car şasisi Sport 3 Drift ile donatılmıştır! Tam zamanlı 4WD ve tamamen sızdırmaz şaft aktarma organları, su geçirmez 2,4 GHz elektronik ve radyo donanımı, tamamen bağımsız çift salıncaklı süspansiyon ve ayarlanabilir yağ dolgulu amortisörler ile siz ne zaman isterseniz drift yapmaya hazır!
Resmi lisanslı, gerçekçi BMW M3 replikası, ikonik Driftworks logosuyla süslenmiştir ve yüksek hızlı, lastik yakan eğlenceye hazır olduğunu dünyaya bildirir!
 
ÇALIŞMA DUYGUSU XC8 JANTLAR
BMW E30 M3, klasik çok kollu tasarımlar ile aynı anda hem cesur hem de minimal, agresif ve işlevsel görünen akıcı organik stil arasında süper havalı bir 'retro mod' görünümü sağlayan Work Emotion XC8 jantlarla donatılmıştır. , güncellenmiş bir 90'lar otomobil görünümü için mükemmel. Çalışma tekerlekleri, GT300, GT500, Formula 3 ve N1 dayanıklılık yarışı serilerinde çeşitli motor sporları takımları tarafından yaygın olarak kullanılmaktadır. Sokakta milyon dolarlık McLaren F1 yarış arabalarından Spoon Sports Honda Civics'e kadar her şeyde kullanılıyorlar.
TOYO PROXXES R1R T-DRIFT LASTİKLERİ
Drift paketini tamamlayanlar, tam boy Toyo Proxxes R1R yüksek özellikli performans lastiklerinin resmi kopyalarıdır, süper sert, sert plastikten kalıplanmıştır, bu da ölçek kayması için mükemmeldir ve gerçekten de parçası gibi görünür! Drifte özel bu düşük profilli lastikler, yüksek performanslı, gerçekçi RC drift eylemi için yapılmıştır! HPI drift lastikleri, hızla ve kolayca drift yapmanın ideal yoludur. Replika sırt deseni harika görünüyor ve lastikler eskidikçe daha iyi hale geliyor, tıpkı gerçeği gibi!
BMW E30 M3 retro spor araba!
Şimdiye kadar üretilmiş en ünlü "homologasyon spesiyalitelerinden" biri olan orijinal M3, DTM ve Grup A gezi arabası yarışlarının gereksinimlerini karşılamak için üretildi: Pist yarışı versiyonunun yarışabilmesi için 12 ay içinde 5000 kopya satılması gerekiyordu. .
1985 yılında şanlı Frankfurt Motor Show'da görücüye çıkan, yolda giden E30'un "M" versiyonu, esas olarak coupe (2 kapılı) gövde stilinde üretildi ve çok sınırlı sayıda cabriolet convertible olarak mevcuttu. Gövde, M3 versiyonu için kapsamlı bir şekilde yeniden yapıldı - en ünlüsü ön ve arkadaki ekstra geniş, kutu şeklindeki çamurluk kemerleri, ancak hafifletilmiş ve yükseltilmiş arka kaporta, zarif ön cam ve orijinal gövdenin yalnızca birkaç parçası olan diğer iyileştirmeler - kapılar, motor kaputu ve tavan - orijinal üretim arabasından değişmeden kaldı. Modifiye edilmiş sıralı 4 silindirli motorundan "yalnızca" 200 beygir gücü ve buna uygun olarak yükseltilmiş frenlerle, kaderi yöneticilere yönelik 2 kapılı coupe, devreleri parçalayan bir canavara dönüştü.
Bugün, BMW M3 hala şimdiye kadar piyasaya sürülen en başarılı A Grubu ve Almanya Touring Araç Şampiyonası (DTM) touring otomobili olarak kabul ediliyor. 1987'de, yarışmanın yalnızca ikinci yılında, Schnitzer Racing adına yarışan İtalyan Roberto Ravaglia, BMW M3 ile Dünya Şampiyonası unvanını kazandı. Ayrıca 24 Hours Nürburgring'de, 24 Hours of Spa'da, Belçika'da, DTM'de ve hatta bir ralli arabası olarak sayısız galibiyet elde edildi.
Ve 2000'lerin başında, birçok spor otomobil yayını, E30 M3'ü tüm zamanların en iyi spor otomobilleri arasında gösterdi. Bugünlerde, orijinal M3 arabalarının satış fiyatı 100.000 doların üzerine çıkabiliyor - ancak şimdi, Japonya'dan ilham alan fantastik bir drift makinesi olarak emrinize hazır!
 
Tek Parça Kalıplı Şasi
Ana şasi, tek parça güçlendirilmiş plastikten yapılmıştır ve tıpkı gerçek bir araba gibi tam ortadan kalıplanmış aktarma organı tüneline sahiptir. Bugün mevcut olan herhangi bir plastik kasalı arabanın ötesinde bir adım.
 
Düşük Profil Yerleşim Tasarımı
Sport 3 Drift'e mümkün olan en iyi yol tutuşunu vermemizin yollarından biri, tüm bileşenlerin şaside mümkün olduğunca alçak olmasını sağlamaktı. Bu, araca optimum viraj alma yetenekleri için inanılmaz derecede düşük bir ağırlık merkezi sağlar.
 
2S (7.4V ) LiPo Batarya kullanılabilir 
Sport 3 Drift, modern lityum polimer (LiPo) veya nikel-metal hidrit (NiMH) pillerle kullanılabilen çok yönlü bir elektronik hız kontrol cihazına sahiptir. Önemli Not : Fırçalı Motorlu bu araçlarda Lipo batarya olarak Maximum 25C değerinde Lipo batarya kullanılabilir. Aksi takdirde motorun platinleri çok kısa bir sürede yanar ve motor kullanılmaz hale gelir.
Kutu içinden Lipo batarya çıkmaz !
 
YEPYENİ RADYO DONANIMLARI
Tüm HPI arabalarında olduğu gibi, Sport 3'ü de birlikte verilen direksiyon kumandası ile sürmek kolaydır.
Yeni 2.4Ghz FHSS TF-50 Vericinin özellikleri:
     Doğal bir kontrol konumu için direksiyon konumunu aşağı indirin
     Ekstra konfor ve kavrama için köpük kaplı tekerlek
     Sol elini kullananlar için değiştirilebilir direksiyon simidi tasarımı!
     Kauçuk parmak ve başparmak tutamaçları
     En yüksek koruma için tüm köşelerde kauçuk tamponlar.
     Çalışırken gövde klipsleri veya vidalar için tabandaki manyetik alan!
     Dijital açma ve kapama anahtarı
     TF-50'yi açık bırakırsanız ve piller zayıfsa sesli uyarılar!
     Servo Ters, EPA, Trimler ve Çift Hız anahtarları.
YENİ RF-50 alıcısı, her türlü hava koşulunda kullanım için su geçirmez bir silikon iç kılıfa ve yerleşik bir arızaya karşı koruma özelliğine sahiptir - FLUX arabaları için RF-50'de Sinyal ve Nitro'da RF-50N için sinyal ve pil ömrü!
Sürekli 4WD Dört Çeker
Sport 3 Drift, size yolda veya pistte en fazla kontrolü ve hassasiyeti sağlamak için tam zamanlı dört tekerlekten çekiş özelliğine sahiptir. Dört tekerleğin tamamı, tıpkı gerçek bir araba gibi ön ve arkadaki ağır hizmet tipi diferansiyellerle tahrik edilir. Ekstra çekiş, maksimum güven ve eğlence için size artırılmış hızlanma ve viraj alma kontrolü sağlar.
 
Mühürlü Şaft Aktarma Organları
Tüm Sport 3 Drift modellerinin aktarma organları, arabanın merkezinden aşağı inen uzun tahrik milinin yanında, kalıplanmış şasiye uzunlamasına monte edilmiş motora sahiptir. Merkezi tahrik mili ve dişli diferansiyelleri dahil olmak üzere tüm aktarma organı, kirin, kayaların ve döküntülerin aktarma organlarına zarar vermesini veya bağlamasını önlemek için tamamen yalıtılmıştır. Kardan mili, diferansiyeller ve akslar, aktarma organı verimliliğini en üst düzeye çıkarmak için bilyeli yataklar üzerinde döner.
 
Alttan Erişimli Kardan Mili
Ön ve arka diferansiyelleri birbirine bağlayan merkezi tahrik miline şasinin altından kolayca erişilebilir. Bu, arabanızı nereye sürmek isterseniz isteyin, aktarma organlarının kayalardan ve molozlardan korumak için tamamen sızdırmaz hale getirilmesini sağlar.
Kolay Erişim Farklılıkları
Hızlı ayarlamalar için diferansiyellere ulaşmak sadece 4 vidayı sökmek meselesidir - bu, diferansiyeli çıkarıp gresi değiştirmenize, dişlileri kontrol etmenize veya sadece genel bir bakım yapmanıza olanak tanır.
4 Dişli Metal Diferansiyeller
Arabanın her iki ucundaki konik dişli diferansiyelleri, gücü tahrik milinden her bir tekerleği tahrik eden köpek kemiklerine ve akslara aktarır. Tamamen metal yapı, aktarma organlarının gelecekte kolay yükseltme için güçlü fırçasız motorlara dayanmasını sağlar. Kauçuk contalı bilyalı rulmanlar, diferansiyelleri destekler ve her diferansiyel, diferansiyel yağı değiştirilerek bağımsız olarak ayarlanabilir.
Çift Salıncaklı Tamamen Ayarlanabilir Süspansiyon
Sport 3 Drift'in süspansiyonu, tam ölçekli modern bir yarış arabasına benzeyen, yarışta kanıtlanmış çift salıncaklı süspansiyon tasarımını kullanır. Ön ve arka kolların anti-squat ve anti-dive özelliklerini standart pivot bloklarını kullanarak kontrol edebileceksiniz ve isteğe bağlı parçalar, süpürme ve ayak parmağı açılarını ayarlamanıza olanak tanır. Hem iç hem de dış kamber bağlantı yuvalarındaki yarış tarzı dikey bilyalı saplama montajı ile ön ve arka rulo merkezini kolayca değiştirebileceksiniz. Birden fazla amortisör montaj konumu, farklı yol koşullarına uyacak şekilde eksiksiz bir amortisör süspansiyonu açısı ayarı sağlar.
ÇOKLU ŞOK POZİSYONLARI
 
Yağ Dolu Dişli Şoklar
Sport 3 Drift, tıpkı gerçek bir yarış arabasında göreceğiniz gibi, bir dizi kompozit coilover tarzı yağ dolgulu amortisörle donatılmıştır! Tamamen ayarlanabilir amortisörler, çok çeşitli yol yüzeylerinde optimum şasi performansı sağlamak için tamamen ayarlanabilir. Sürüş yüksekliği, dişli şok tasmaları kullanılarak hızlı bir şekilde ayarlanabilir. Yayları ve şok yağı ağırlığını değiştirerek daha fazla ayar ayarı yapmak da mümkündür.
Sert Ön Uç Süspansiyonu
Sport 3 Drift ön ucu, en yeni RC touring arabalarında görülen güçlü C-göbeği tarzı süspansiyonu kullanır ve ön uç yuvarlanma merkezini değiştirmenize izin veren dikey bilyeli saplamalı kamber montajı kullanır - bu, Sport 3'e izin veren kritik bir yarış ayarıdır. Diğer spor seviyesindeki RC gezici arabaların bir adım üzerinde olmak için sürüklenin. Süspansiyon kolu ayrıca, kolay şok açısı ayarı için birden fazla şok montaj deliğine sahiptir.
 
Ayarlanabilir Arka Süspansiyon
Arka göbeğe, arka yuvarlanma merkezinin kolayca ayarlanmasını sağlayan dikey bilyalı saplama tarzı bir ayar takılmıştır. Opsiyonel ara parçalarla bilyalı saplamayı yukarı veya aşağı hareket ettirmek, araç virajlardan geçerken arka ucun çekiş özelliklerini değiştirir. Süspansiyon kolu ayrıca, kolay şok açısı ayarı için 3 farklı şok montaj deliğine sahiptir.
 
Çift Çanlı Direksiyon
Performansı test edilmiş ayarlanabilir çift çan krank sistemi, tüm hızlarda optimum direksiyon hassasiyeti sağlar. Metal bir çekme halkası plakası, ekstra dayanıklılık için krankları birbirine bağlar, ek çekme halkası montaj konumları da Ackermann açı ayarlamalarına olanak tanır.
 
 
Sağlam Yaylı Servo Koruyucu
Sport 3, servoyu çarpma hasarından koruyan ayarlanabilir çok parçalı kam tarzı bir servo koruyucu içerir. Bir çarpma veya çarpışma durumunda, ön tekerlekler genellikle darbenin büyük bir kısmını alır ve darbeyi doğrudan direksiyon servosuna iletir. Servo koruyucunun güçlü yaylı kam hareketi, bu kuvveti emmek ve servo dişlileri darbeden korumak için tasarlanmıştır!
 
Alüminyum Motor Yuvası
Dökme alüminyum kam tarzı motor montajı, motoru güvenli bir pinyon/düz bağlantı için yerinde tutar. İki vida, kamı montaj parçası üzerinde sıkıca yerinde tutar ve yan destekteki soğutma kanatçıkları, motorun olabildiğince verimli çalışmasını sağlamak için ısı dağılımına yardımcı olur.
 
 
 
Kauçuk Korumalı Bilyalı Rulmanlar
Sport 3, maksimum verimlilik için tamamen bir dizi kauçuk korumalı bilyalı rulmanla donatılmıştır. Kauçuk kalkanlar, tozu iç kısımlardan ve ihtiyaç duyulan yerlerde yağlamadan uzak tutarken, pürüzsüz hassas yataklar, güç kaynağından aktarma organlarına optimum güç aktarımı sağlar.
 
 
Sağlam Ön Tampon
Ön süspansiyonu, şasiyi ve gövdeyi irili ufaklı darbelerden korumak için Sport 3 Drift'in önüne ekstra kalın bir köpük tampon güvenli bir şekilde sabitlenmiştir.
 
 
Görünümünüzü Özelleştirin
HPI'nin sunduğu çok çeşitli gövde, jant ve lastik seçeneği, Sport 3'ünüzün stilini tamamen kendi tarzınıza uyacak şekilde özelleştirmenizi sağlar.
 
Yüksekliği Ayarlanabilir Gövde Bağlantıları
Yüksekliği ayarlanabilir gövde bağlantıları, HPI Racing'in 1/10'uncu ölçekli herhangi bir gezi arabası gövdesini Sport 3 şasisine takmanıza olanak tanır. Tek yapmanız gereken, tekerleklerin ve şasi elemanlarının gövdenin altına düzgün şekilde oturmasını sağlamak için ön ve arka gövde bağlantılarını ayarlamaktır. Gövde pimleri, bağlantıları yerinde tutar ve çoklu montaj deliği konumları, tam gövde donanımına ince ayar yapmanıza olanak tanır.
 
ÖZELLİKLER
Uzunluk            : 431 mm (17")
Yükseklik          : 127 mm (5")
Genişlik            : 200 mm (7,9")
Dingil mesafesi  : 254 mm (10")
HPI Firebolt 15T brushed (Fırçalı) motor
HPI SC-3WP2 Waterproof ESC
HPI SS20WR Water-Resistant Servo
 
KUTU İÇERİĞİ
- Araba 
- Kumanda 
- 7.2V 2000 mAh NiMh Batarya
- Ni-Mh Şarj aleti
TAMAMLAMAK İÇİN GEREKENLER
-Sadece Kumandaya 4 adet Kalem pil takın ve gazlayın.
Bu ürüne ilk yorumu siz yapın!
HPI Racing 1/10 Sport 3 Drift BMW E30 Driftworks 160422
HPI Racing 1/10 Sport 3 Drift BMW E30 Driftworks

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.