HPI Racing 1/10 Venture Wayfinder RTR Gunmetal Crawler

29.129,04 TL
Kategori
Marka
HPI
Ürün Kodu
160511
Havale
28.255,17 TL (%3,00 havale indirimi)
3.058,55 TL den başlayan taksitlerle!!
Ürün Paylaş :

HPI Racing 1/10 Venture Wayfinder RTR Gunmetal Crawler

YENİ VENTURE WAYFINDER 
Venture RTR kitine dahil olan Wayfinder gövdesi, bir dizi muhteşem ölçekli öğeyle tamamen donatılmıştır. Kendi başına elle boyanmış polikarbonat gövdeye ek olarak, bir çift yan ayna, çeşitli tartı aksesuarları için hazır, işlevsel bir tavan rafı, arka tamponda çalışan, açılır-kapanır yedek lastik yuvası, D çalışma özelliği bulacaksınız. - ön ve arka tamponlarda halka kelepçeler, boru şeklinde fırça muhafazası ve ön tamponda LED ışıklar için montaj parçaları ve kamyonun zorlu engellerin üzerinden kaymasına yardımcı olan ayarlanabilir genişlikte kaya rayları.

ÖLÇEK ŞASİ TASARIMI VE DÜZENİ
Venture, gerçekçi bir kamyon şasisinin temeli olarak şekillendirilmiş bir çelik C-kanallı şasiye ve çapraz desteklere sahiptir. 35 turlu paletli motor ve şanzıman tıpkı gerçek bir kamyonda olduğu gibi ön tarafa monte edilmiştir! Ön tarafta ilave ağırlık sağlamak için direksiyon servosu da motorun yanındaki şasiye monte edilmiştir. Yol tutuşunu iyileştirmek için standart akü konumu kamyonda daha ileri ve aşağı doğru kaydırıldı.


ALÜMİNYUM DİFERANSİYEL KAPAKLARI
Venture muhteşem ölçek detaylarıyla dolu - ve gerçek metal diferansiyel kapakları bunlardan sadece biri! Çoğu arazi aracı tarafından "balkabağı" olarak bilinen Venture'daki her akstaki diferansiyeller, anında özel bir görünüm için alüminyum kapaklara sahiptir. Ayrıca, diferansiyel kapaklarını cilalayarak veya en sevdiğiniz renge boyayarak kendiniz de özelleştirebilirsiniz! 



AÇILIR BAGAJ KAPAĞI
Arka tamponda işlevsel bir açılır yedek lastik yuvasıyla Venture, tüm stok ölçekleyici kamyonlar arasında benzersiz olan süper harika bir özellik katıyor! Gerçek, kullanıma hazır bir yedek lastikle (CR-10 tekerleğindeki Rockthorn arazi lastiği!) donatılmış yedek lastik yuvası aynı zamanda gövdenin arkasını yerinde tutmaya da yardımcı olur.



ÖN VE ARKA TAMPONLAR
Venture, replika gövdeyi ve şasiyi arazi sürüşünün getirdiği kaçınılmaz çiziklerden ve olaylardan korumak için sağlam ön ve arka tamponlara sahiptir. Ön tampon, gece sürüşü için LED ışıkları monte edebileceğiniz boru şeklinde fırça korumaları ve deliklerle donatılmıştır. Her iki tamponda da işlevsel D-halkası kelepçeleri bulunur, böylece teraziyi aşağı çekmek veya vinç kablolarını bağlamak için halatları ve ipleri kullanabilirsiniz. 





FONKSİYONEL TAVAN RAFI
Katlanmış bir çadır, uyku tulumları ve daha fazlası gibi eksiksiz bir kara aksesuarları seti olmadan hiçbir patika koşusu tamamlanmış sayılmaz ve çatı, kamp alanından kamp alanına giderken bunları saklamak için mükemmel bir yerdir. Yan ve arka raylar, ekstra ölçeklendirme noktaları için ekipmanınızı tutmak için ipleri kullanmanıza veya nihai ölçek gerçekçiliği için bir kargo ağı kullanmanıza olanak tanır! 




KAYA RAY KAYDIRICILARI
Kaya kaydırıcıları veya kaya rayları olarak bilinen sağlam yan çubuklar, Venture'ın tamamen aşması için biraz fazla yüksek olan engellerin üzerinden kaymasını sağlar. Önden arkaya doğru uzanan tekerlek açıklıkları, arazi performansını desteklemenin yanı sıra gövdeyi kayalar ve kayalar gibi zemin engellerinin çizilmesinden korur. Wayfinder gövdesi için mükemmel bir uyum sağlamalarına rağmen, diğer scaler gövdelerine uyacak şekilde genişlikleri ayarlanabilir.




CR-10 TEKERLEKLERDE ROCKTHORN OFF-ROAD LASTİKLERİ
Venture, sert toprak, çakıl, ıslak veya kuru kayalar, gevşek kir, çamur ve daha fazlasında sürüş için kalın, kendi kendini temizleyen sırt bloklarına sahip Rockthorn lastiklere sahiptir. Rockthorn lastikleri, kamyonun kaygan kayalar ve ağaç kökleri gibi ekstra zor engellerin üzerinden geçmesine yardımcı olmak için ilave yanak dişine sahiptir. Lastikler, maksimum ölçekli gerçekçilik için bijon somunlarını gizleyen orta göbek kapaklarına sahip, muhteşem görünümlü CR-10 1,9" tarzı çok kollu jantlara monte edilmiştir. 



DENGELİ AĞIRLIK DAĞILIMI
Venture'un öne monte edilmiş motor ve şanzımanın yanı sıra şasiye monte servo (CMS) içeren şasi düzeni, ağırlığı ön uca vererek Venture'a ultra gerçekçi sürüş performansı ve araziye çıkarken mükemmel yol tutuşu sağlar.


PİL YERLEŞTİRME SEÇENEKLERİ
Venture Wayfinder'ın kasa düzeni, kutudan çıktığı anda üç farklı pil konumuyla ayarlanabilir! Wayfinder'ınızı bu üç pil konumundan herhangi birini çalıştıracak şekilde dönüştürecek parçaları ekledik.

Ön Pil Tepsisi, pil paketinizi ön tarafa yerleştirmenize olanak tanır. Ön pil tepsisi radyo kutusunun yerini alır, böylece RF-41WP gibi suya dayanıklı bir alıcı çalıştırdığınızdan emin olmak isteyeceksiniz!

Çalıştırmaya Hazır Girişim için standart konum, merkezi dişli kutusunun hemen arkasındadır ve şasinin mümkün olduğu kadar altındadır. NiMH pil takılıyken bu konum hafif öne doğru ağırlık dengesi ve en iyi ağırlık merkezini sağlar.

Arka konum 50/50 ağırlık dengesine mümkün olduğu kadar yakındır!





TAMAMI METAL ŞANZIMAN
Venture, şanzımanı boyunca güçlü metal dişlilere sahiptir. Ultra hızlı ve ultra güçlü Savage XS Flux'tan alınan ana dişli seti ile Venture aktarma organları, herhangi bir yükseltme gerekmeden 3S'ye kadar LiPo gücünü idare edebilir.




MERKEZ TRANSFER KUTUSU
Venture, öndeki motor ve şanzımana ek olarak, 1,5:1 dişli oranına sahip merkezi olarak monte edilmiş bir transfer kutusu içerir. Şasinin önüne maksimum ağırlık miktarını koyarken, transfer kutusunun merkezi konumu, güç aktarma organının şasinin merkez hattının aşağısına ve aşağısına oturmasını sağlar, böylece tahrik milleri lastiklere maksimum güç aktarımı için akslara dik olur.



DÜŞÜK AÇILI TAHRİK MİLLERİ
Tahrik millerinin düşük açısı ve merkezi konumu, maksimum güç aktarımına olanak tanır, böylece lastiklere mümkün olduğunca fazla güç ulaşır. Tahrik milleri, transfer kutusu ve aksla buluştukları her iki ucunda evrensel mafsallara sahip kompozit kaydırıcı tarzı millerdir. Akslarda, 13 dişli pinyonlar ve 43 dişli halka dişliler (aks oranı 3,31:1) aksların "balkabağının" veya merkezinin içine oturur. Her diferansiyel, her zaman saf 4WD çekiş sağlamak için metal diferansiyel kilitleriyle donatılmıştır.  




AYARLANABİLİR DEBRİYAJI
Dışarıdan ayarlanabilen bir balata, Venture'un kurulumunda büyük değişiklikler yapmanıza gerek kalmadan kaygan kayaların ve gevşek yüzeylerin üstesinden gelmenizi sağlar. Doğru ayarlama, tekerlek patinajını azaltarak size mükemmel miktarda güç ve kavrama sağlar ve ulaşılması kolay ayar somunu, arazide hızlı ayarlamalar yapmanızı sağlar.




PANHARD BAR
Alüminyum montaj parçaları üzerindeki Panhard çubuğu, çoğu off-road kamyon ve araçta bulunduğu için ekstra ölçekli görünüm sağlar. Panhard çubuğunun amacı, aks tümseklerin üzerinden yükselip deliklere ve kanallara düşerken sıfır darbeli yönlendirmeyi korumaktır. Bu, hassas direksiyon kontrolü ile Venture'un tam olarak istediğiniz yere gitmesine yardımcı olur!


CMS (ŞASİYE MONTE SERVO)
Venture'un gerçekçi direksiyonu Şasiye Monte Servo ile başlar. Şasinin ön kısmına sıkı bir şekilde monte edilmiş güçlü Metal Dişli servo ile servonun ağırlığı, Venture'un ön ağırlık eğilimine yardımcı olur. Sağlam metal direksiyon bağlantısı aynı zamanda gerçek bir kamyondan çıkmış gibi görünüyor ve sağlam direksiyon mafsalına bağlanıyor. Yüksek torklu (6V'de 8kg-cm) SS-30MGWR servo suya dayanıklıdır, böylece hasar korkusu olmadan su, kar ve çamurun içinden geçebilirsiniz ve direksiyonu yükseltmek istiyorsanız ultra yüksek bir seviyeye düşmek kolaydır. Maksimum arazi sürüşü için güçlü servo.


SIFIR ACKERMANN DİREKSİYON
Süper dar bir dönüş yarıçapı için Venture, sıfır Ackermann direksiyon açısına sahiptir. Bu, engebeli arazide mücadele ederken en iyi performans için maksimum direksiyon miktarı olan, tamamen sola veya sağa yönlendirildiklerinde ön lastikler için eşit direksiyon açılarına sahip olduğunuz anlamına gelir. CMS (Şasiye Monte Servo) gerçekçi direksiyon kurulumu.




BTA (DİNGİL ARKASI) DİREKSİYON

Venture, kutudan çıktığı haliyle Aks Arkası (BTA) direksiyon bağlantısına sahiptir, bu sayede parkurda maksimum performans elde etmek için karmaşık modifikasyonlar yapmanız gerekmez. Sağlam bir çelik çubuk, ön aksın arkasındaki iki metal takviyeli direksiyon mafsalını birbirine bağlar. Tüm direksiyon bağlantıları kayalar ve kökler gibi olası engellerden uzak tutulduğundan, kamyon standart paletli kit direksiyon tasarımlarına göre çok daha iyi bir yaklaşma açısına sahiptir



MAKSİMUM AÇILAR

Venture şasisi potansiyel yüklüdür, bu da onu patikalarda ve zorlu tırmanma rotalarında son derece çok yönlü hale getirir. Yeteneği, lastik temas noktalarından tamponlara ve şasiye kadar arazi dostu açıklık açılarının yanı sıra minimum diferansiyel kasa boyutu sayesinde iyi yerden yükseklik dahil olmak üzere çeşitli faktörlerde yatmaktadır. 

  • Kırılma açısı: 44,5 derece
  • Yaklaşma açısı: 55 derece
  • Ayrılma açısı: 45,5 derece
  • Maksimum tırmanma açısı: 49 derece
  • Maksimum eğim açısı: 28 derece
  • Aks eklemlenmesi: 30 derece
  • Yerden yükseklik 68 mm kapasiteli: (2,7")
  • Standart sürüş yüksekliği 60 mm'de yerden yükseklik: (2,4")
  • Aks yerden yüksekliği 32 mm: (1,3") 

TRAIL-READY SÜSPANSİYON

İyi süspansiyon her arazi aracının kalbinde yer alır ve bu prensip Venture şasisine baktığınız her yerde açıkça görülür. Akslardaki alüminyum bağlantılardan çift kademeli amortisörlere kadar Venture, isteğe bağlı parçalar satın almanıza gerek kalmadan gelişmiş özelliklerle doludur! Venture, ayarlanabilir yağ dolu amortisörler ve çok çeşitli ölçekli tekerleklere ve lastiklere uyacak standart boyutlu 12 mm altıgen göbekler sayesinde her türlü yolda performans gösterebilir.


SAĞLAM ALÜMİNYUM PARÇALAR

Venture şasisinin görünümünü ve stilini geliştiren, RC'nin retro altın çağındaki kamyon kitlerine fantastik bir geri dönüş olan alüminyum süspansiyon parçalarıdır. Üzerinde HPI altıgen logosu bulunan aks kapaklarından kalın amortisör ve rot bağlantı montajlarına kadar gerçek metal parçalar Venture'a diğer ölçekli kamyonların eşleştiremeyeceği harika bir görünüm katıyor! Her iki Panhard çubuğu montajı ve tekerlekler için dört altıgen göbek de alüminyumdur. Her bir altıgen göbek, ek güvenlik için çelik ayar vidalarıyla


ÇOKLU BAĞLANTI SÜSPANSİYONU

Venture Wayfinder'ın ön tarafında sağlam ve güvenilir bir 3 bağlantılı süspansiyon ve arkada oldukça mafsallı 4 bağlantılı bir süspansiyon bulunur. 6 mm'lik alüminyum çubuk bağlantıları ön ve arka alt süspansiyon bağlantılarını oluşturur. Üst bağlantılar ön tarafta tek bir alüminyum tek bakladan, arkada ise 2 alüminyum üst bağlantıdan oluşur. 


ÇİFT KADEMELİ BOBİN ÜSTÜ ŞOKLAR

En üst düzey patika ayarı için alaşımlı amortisörler çift aşamalı amortisör yaylarına sahiptir. Bu, kısa yayın sürüş sırasında karşılaştığınız hafif tümsekleri ve çukurları yumuşattığı ve daha uzun sert yayın Venture dik bir yamaçtan inerken olduğu gibi daha sert darbeleri yakaladığı anlamına gelir. HPI tasarımcıları her türlü sürüş için yay ve yağların mükemmel kombinasyonunu buldular, ancak Venture'ın patikada en iyi performansı göstermesini sağlamak için kamyonunuzun sürüşünü farklı amortisör yağları ve yaylarıyla ince ayarlayabilirsiniz.


AYARLANABİLİR DİNGİL MESAFESİ

Venture şasisi, arka bağlantıların uzunluğunu değiştirerek dingil mesafesini 290 mm'den 315 mm'ye (11,4 ila 12,2 inç) değiştirmenize olanak tanır; bu da kamyonun görünümünü ve sürüşünü değiştirebilir. Venture'ınızı özelleştirmek için farklı bir gövde takarsanız, dingil mesafesini ayarlamak lastiklerin tekerlek açıklıklarına sığmasını sağlar ve bu da kamyonun mükemmel şekilde ölçeklenmiş görünmesine yardımcı olur. 




SC-3SWP3 CRAWLER SÜRÜMÜ ESC

Venture, çok çeşitli ayarlamalar ve yeteneklerle dolu, son derece çok yönlü ve tamamen su geçirmez bir HPI SC-3SWP3 Crawler Edition elektronik hız kontrol cihazıyla donatılmıştır. Dahil edilen 2000mAh NiMH (nikel metal-hidrit) şarj edilebilir pil takımından güç alabilmenin yanı sıra, ekstra güç ve çalışma süresi için pili 2S veya 3S LiPo (lityum-polimer) pil ile değiştirebilirsiniz. 3S'teki Venture, parkurda bir canavardır!  

SC-3SWP3 Paletli Sürümü aynı zamanda tıpkı modern lüks arazi araçları gibi dik yokuşlardan aşağı sürüşü her açıdan daha kontrol edilebilir hale getirmek için HDC Yokuş İniş Kontrolü ayarlanabilir elektronik sürükleme freni sistemimize de sahiptir! 

35-TUR CRAWLER SPEC MOTOR

35 turlu, kapalı, fırçalanmış bir motor, patikadaki hız ve dik yamaçlara ve engellere tırmanmak için sürünme torkunun mükemmel bir karışımını sağlar. Standart 540 boyutlu bir motordur, bu nedenle koleksiyonunuzda bulunan başka bir şeyle motoru değiştirmek kolaydır. Şanzımandaki tamamen metal dişliler ve standart elektronik boyutlandırma sayesinde, her şeyin üstesinden gelmek için ekstra hız ve tekerlek dönüşü için fırçasız bir motora ve 3S pile kolayca yükseltebilirsiniz. 

YÜKSEK TORKLU SS-30MGWR DİREKSİYON SERVO

Suya dayanıklı HPI SS- 30MGWR direksiyon servosu, Venture elektronik paketi için ideal bir arkadaştır. Bu, 6V'da 8kg-cm'ye kadar tutma gücüne sahip yüksek torklu bir servodur, ayrıca su geçirmezdir, böylece su birikintileri, kar ve çamurda sürüş sırasında sıçramaları ve su damlalarını kolayca kaldırabilir. Motorun yanındaki şasiye doğrudan monte edilmiş olup, Venture'ın ön ağırlık eğilimini artırmak için ön aks üzerinde ekstra ağırlık sağlar. 

- Çalışma Voltajı: 4.8-6V

- 4,8V: Hız: 0,19 sn/60 derece, Tork: 6kg-cm/83 oz-inç

- 6V: Hız: 0,15 saniye/60 derece, Tork: 8 kg-cm/111 oz-inç

- Servo Dişli: 25T


TF-41 2.4GHZ SU GEÇİRMEZ ALICILI RADYO SİSTEMİ

Popüler direksiyon simidi ve tabanca saplı HPI TF-41 radyo sistemi, Venture'ı seyahatleri sırasında kontrol ederek direksiyon ve gaz/fren üzerinde tam kontrol sahibi olmanızı sağlar. Taşıma sapı, patika yürüyüşlerinizde yanınızda götürmenizi kolaylaştırır ve kumandanın şekli, onu kolayca tutacağından tutarak alabilmeniz için yere koymanıza olanak tanır. Katlanabilir anten, patikaya giderken sırt çantanızda minimum yer kaplamasını sağlar. RF-50 alıcısı tamamen su geçirmezdir, bu nedenle nelerden geçtiğinizi düşünmenize gerek kalmaz. Ekstra koruma için alıcı, kendi radyo setinizi de takmanıza olanak tanıyan güvenli bir alıcı kutusu içinde yer alır.

ÖZELLİKLER

  • Fabrikada monte edilmiş ve önceden boyanmış, elektrikle çalışan tam zamanlı 4WD 1/10 ölçekli arazi kamyonu
  • El boyaması polikarbonat Wayfinder gövdesi
  • Fonksiyonel tavan bagajı ve yan aynalar
  • Ön tamponda fırça koruması, ışık bağlantıları ve D-halkası kelepçeleri bulunur
  • Arka tamponda açılabilen yedek lastik montajı ve D-halkası kelepçeleri bulunur
  • Ayarlanabilir kaya rayı yan kaydırıcıları kamyonun zorlu engelleri aşmasına yardımcı olur
  • Şekillendirilmiş çelik C-kanallı şasi rayları 
  • Ön Üniversal Tahrik Milleri
  • Nihai ölçek gerçekçiliği için öne monteli motor ve şanzıman konumu
  • Ön ağırlık eğilimi tırmanma çekişini artırır ve daha gerçekçi sürüş sağlar
  • Üç pil konumunun tümü için parçalar Wayfinder'a dahildir
  • Aşırı dayanıklılık için tamamen metal dişli aktarma organları
  • Ön ve arka diferansiyellere kaydırıcı tahrik millerine sahip merkezi transfer kutusu
  • Transfer kutusu, en iyi tırmanma hareketi için motorun durmasını önler
  • Transfer kutusu ayrıca daha verimli güç aktarımı için merkez tahrik millerini düzleştirir ve alçaltır
  • Akslar, mümkün olan en iyi yerden yükseklik için küçük diferansiyel kasasına veya "balkabağı" boyutuna sahiptir
  • Alüminyum diferansiyel kabak kapağı
  • Arazide mükemmel tırmanma çekişi için kilitli diferansiyeller
  • Mevcut tüm paletli tekerleklere uyacak 12 mm alüminyum altıgen göbekler
  • Şok kuleleri, dingil mesafesi seçeneklerine olanak sağlamak için birden fazla şok montaj pozisyonuna sahiptir
  • Geliştirilmiş yaklaşma ve ayrılma açıları için BTA (Aks Arkası) direksiyon bağlantısı
  • Ölçekli görünüm ve sıfır çarpma yönlendirmeli optimize edilmiş geometri için Panhard çubuğu
  • Geliştirilmiş engellerden açıklık ve daha dar dönüş yarıçapı için Zero Ackermann yüksek direksiyon mafsalı tasarımı
  • 3 bağlantılı ön ve üçgen 4 bağlantılı arka süspansiyon
  • Yağla doldurulmuş alüminyum sarmal amortisörler (63-90 mm strok)
  • Hızlı sürüş yüksekliği değişiklikleri için ayarlanabilir dişli amortisör gövdeleri
  • Çift kademeli şok yayları
  • Alüminyum alt bağlantı/amortisör bağlantıları
  • Alüminyum panhard montaj parçaları
  • CMS (Şasiye Monte Servo) gerçekçi direksiyon kurulumu
  • Her türlü arazi tipi gövdeye uyacak şekilde ayarlanabilir gövde montajı
  • Tam destekli arka gövde bağlantıları
  • Her türlü araziye uygun Rockthorn 109 mm x 38 mm yumuşak S-Bileşik lastikler, kalın sırt blokları
  • Beadlock tarzı CR-10 on kollu 1.9” jantlar
  • HPI 35 turlu paletli motor, hem hız hem de sürünme torku sağlar 
  • HPI su geçirmez SC-3SWP3 Paletli Sürümü ayarlanabilir elektronik hız kontrolü 
  • HPI suya dayanıklı SS-30MGWR direksiyon servosu
  • HPI 2,4 GHz radyo sistemi, taşıma saplı
  • Koruyucu bir kılıf içinde HPI su geçirmez 2.4GHz alıcı
  • Tam set bilyalı rulmanlar
  • NiMH pil ve şarj cihazı içerir

BOYUTLAR

  • Uzunluk: 527 mm (20,7")
  • Genişlik: 227 mm (9")
  • Yükseklik: Tavan rafıyla 238 mm (9,4"), tavan rafı olmadan 217 mm (8,5") (lastik seçimine ve süspansiyon ayarlarına bağlı olarak değişecektir)
  • Dingil mesafesi: 311 mm (12,3")
  • Ön çıkıntı: 101 mm (3,9")
  • Arka çıkıntı: 135 mm (5,3")

AĞIRLIK

  • Koşu ağırlığı: 2,4 kg (5,3 lb)
  • Pil hariç ağırlık: 2,1 kg (4,7 lbs)
  • Vücut Ağırlığı: 0,21 kg (7,44 oz)

KABİLİYET

  • Kırılma açısı: 44,5 derece
  • Yaklaşma açısı: 55 derece
  • Ayrılma açısı: 45,5 derece
  • Maksimum tırmanma açısı: 49 derece
  • Maksimum eğim açısı: 28 derece
  • Aks eklemlenmesi: 30 derece
  • Yerden yükseklik 68 mm kapasiteli: (2,7")
  • Standart sürüş yüksekliği 60 mm'de yerden yükseklik: (2,4")
  • Aks yerden yüksekliği 32 mm: (1,3") 

DİŞLİ

  • Aktarma organı oranı: 7,6:1
  • Şanzıman dişlisi: 1,53:1
  • Aks dişli oranı: 3.31:1
  • Transfer kutusu dişlisi: 1,5:1



Bu ürüne ilk yorumu siz yapın!
HPI Racing 1/10 Venture Wayfinder RTR Gunmetal Crawler 160511
HPI Racing 1/10 Venture Wayfinder RTR Gunmetal Crawler

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.