HPI Racing 1/10 Venture Wayfinder RTR Metallic Orange Crawler
HPI Racing 1/10 Venture Wayfinder RTR Metallic Orange Crawler
Ön Pil Tepsisi, pil paketinizi ön tarafa yerleştirmenize olanak tanır. Ön pil tepsisi radyo kutusunun yerini alır, böylece RF-41WP gibi suya dayanıklı bir alıcı çalıştırdığınızdan emin olmak isteyeceksiniz!
Çalıştırmaya Hazır Girişim için standart konum, merkezi dişli kutusunun hemen arkasındadır ve şasinin mümkün olduğu kadar altındadır. NiMH pil takılıyken bu konum hafif öne doğru ağırlık dengesi ve en iyi ağırlık merkezini sağlar.
Arka konum 50/50 ağırlık dengesine mümkün olduğu kadar yakındır!
BTA (DİNGİL ARKASI) DİREKSİYON
Venture, kutudan çıktığı haliyle Aks Arkası (BTA) direksiyon bağlantısına sahiptir, bu sayede parkurda maksimum performans elde etmek için karmaşık modifikasyonlar yapmanız gerekmez. Sağlam bir çelik çubuk, ön aksın arkasındaki iki metal takviyeli direksiyon mafsalını birbirine bağlar. Tüm direksiyon bağlantıları kayalar ve kökler gibi olası engellerden uzak tutulduğundan, kamyon standart paletli kit direksiyon tasarımlarına göre çok daha iyi bir yaklaşma açısına sahiptir
MAKSİMUM AÇILAR
Venture şasisi potansiyel yüklüdür, bu da onu patikalarda ve zorlu tırmanma rotalarında son derece çok yönlü hale getirir. Yeteneği, lastik temas noktalarından tamponlara ve şasiye kadar arazi dostu açıklık açılarının yanı sıra minimum diferansiyel kasa boyutu sayesinde iyi yerden yükseklik dahil olmak üzere çeşitli faktörlerde yatmaktadır.
- Kırılma açısı: 44,5 derece
- Yaklaşma açısı: 55 derece
- Ayrılma açısı: 45,5 derece
- Maksimum tırmanma açısı: 49 derece
- Maksimum eğim açısı: 28 derece
- Aks eklemlenmesi: 30 derece
- Yerden yükseklik 68 mm kapasiteli: (2,7")
- Standart sürüş yüksekliği 60 mm'de yerden yükseklik: (2,4")
- Aks yerden yüksekliği 32 mm: (1,3")
TRAIL-READY SÜSPANSİYON
İyi süspansiyon her arazi aracının kalbinde yer alır ve bu prensip Venture şasisine baktığınız her yerde açıkça görülür. Akslardaki alüminyum bağlantılardan çift kademeli amortisörlere kadar Venture, isteğe bağlı parçalar satın almanıza gerek kalmadan gelişmiş özelliklerle doludur! Venture, ayarlanabilir yağ dolu amortisörler ve çok çeşitli ölçekli tekerleklere ve lastiklere uyacak standart boyutlu 12 mm altıgen göbekler sayesinde her türlü yolda performans gösterebilir.
SAĞLAM ALÜMİNYUM PARÇALAR
Venture şasisinin görünümünü ve stilini geliştiren, RC'nin retro altın çağındaki kamyon kitlerine fantastik bir geri dönüş olan alüminyum süspansiyon parçalarıdır. Üzerinde HPI altıgen logosu bulunan aks kapaklarından kalın amortisör ve rot bağlantı montajlarına kadar gerçek metal parçalar Venture'a diğer ölçekli kamyonların eşleştiremeyeceği harika bir görünüm katıyor! Her iki Panhard çubuğu montajı ve tekerlekler için dört altıgen göbek de alüminyumdur. Her bir altıgen göbek, ek güvenlik için çelik ayar vidalarıyla
ÇOKLU BAĞLANTI SÜSPANSİYONU
Venture Wayfinder'ın ön tarafında sağlam ve güvenilir bir 3 bağlantılı süspansiyon ve arkada oldukça mafsallı 4 bağlantılı bir süspansiyon bulunur. 6 mm'lik alüminyum çubuk bağlantıları ön ve arka alt süspansiyon bağlantılarını oluşturur. Üst bağlantılar ön tarafta tek bir alüminyum tek bakladan, arkada ise 2 alüminyum üst bağlantıdan oluşur.
ÇİFT KADEMELİ BOBİN ÜSTÜ ŞOKLAR
En üst düzey patika ayarı için alaşımlı amortisörler çift aşamalı amortisör yaylarına sahiptir. Bu, kısa yayın sürüş sırasında karşılaştığınız hafif tümsekleri ve çukurları yumuşattığı ve daha uzun sert yayın Venture dik bir yamaçtan inerken olduğu gibi daha sert darbeleri yakaladığı anlamına gelir. HPI tasarımcıları her türlü sürüş için yay ve yağların mükemmel kombinasyonunu buldular, ancak Venture'ın patikada en iyi performansı göstermesini sağlamak için kamyonunuzun sürüşünü farklı amortisör yağları ve yaylarıyla ince ayarlayabilirsiniz.
AYARLANABİLİR DİNGİL MESAFESİ
Venture şasisi, arka bağlantıların uzunluğunu değiştirerek dingil mesafesini 290 mm'den 315 mm'ye (11,4 ila 12,2 inç) değiştirmenize olanak tanır; bu da kamyonun görünümünü ve sürüşünü değiştirebilir. Venture'ınızı özelleştirmek için farklı bir gövde takarsanız, dingil mesafesini ayarlamak lastiklerin tekerlek açıklıklarına sığmasını sağlar ve bu da kamyonun mükemmel şekilde ölçeklenmiş görünmesine yardımcı olur.
SC-3SWP3 CRAWLER SÜRÜMÜ ESC
Venture, çok çeşitli ayarlamalar ve yeteneklerle dolu, son derece çok yönlü ve tamamen su geçirmez bir HPI SC-3SWP3 Crawler Edition elektronik hız kontrol cihazıyla donatılmıştır. Dahil edilen 2000mAh NiMH (nikel metal-hidrit) şarj edilebilir pil takımından güç alabilmenin yanı sıra, ekstra güç ve çalışma süresi için pili 2S veya 3S LiPo (lityum-polimer) pil ile değiştirebilirsiniz. 3S'teki Venture, parkurda bir canavardır!
SC-3SWP3 Paletli Sürümü aynı zamanda tıpkı modern lüks arazi araçları gibi dik yokuşlardan aşağı sürüşü her açıdan daha kontrol edilebilir hale getirmek için HDC Yokuş İniş Kontrolü ayarlanabilir elektronik sürükleme freni sistemimize de sahiptir!
35-TUR CRAWLER SPEC MOTOR
35 turlu, kapalı, fırçalanmış bir motor, patikadaki hız ve dik yamaçlara ve engellere tırmanmak için sürünme torkunun mükemmel bir karışımını sağlar. Standart 540 boyutlu bir motordur, bu nedenle koleksiyonunuzda bulunan başka bir şeyle motoru değiştirmek kolaydır. Şanzımandaki tamamen metal dişliler ve standart elektronik boyutlandırma sayesinde, her şeyin üstesinden gelmek için ekstra hız ve tekerlek dönüşü için fırçasız bir motora ve 3S pile kolayca yükseltebilirsiniz.
YÜKSEK TORKLU SS-30MGWR DİREKSİYON SERVO
Suya dayanıklı HPI SS- 30MGWR direksiyon servosu, Venture elektronik paketi için ideal bir arkadaştır. Bu, 6V'da 8kg-cm'ye kadar tutma gücüne sahip yüksek torklu bir servodur, ayrıca su geçirmezdir, böylece su birikintileri, kar ve çamurda sürüş sırasında sıçramaları ve su damlalarını kolayca kaldırabilir. Motorun yanındaki şasiye doğrudan monte edilmiş olup, Venture'ın ön ağırlık eğilimini artırmak için ön aks üzerinde ekstra ağırlık sağlar.
- Çalışma Voltajı: 4.8-6V
- 4,8V: Hız: 0,19 sn/60 derece, Tork: 6kg-cm/83 oz-inç
- 6V: Hız: 0,15 saniye/60 derece, Tork: 8 kg-cm/111 oz-inç
- Servo Dişli: 25T
TF-41 2.4GHZ SU GEÇİRMEZ ALICILI RADYO SİSTEMİ
Popüler direksiyon simidi ve tabanca saplı HPI TF-41 radyo sistemi, Venture'ı seyahatleri sırasında kontrol ederek direksiyon ve gaz/fren üzerinde tam kontrol sahibi olmanızı sağlar. Taşıma sapı, patika yürüyüşlerinizde yanınızda götürmenizi kolaylaştırır ve kumandanın şekli, onu kolayca tutacağından tutarak alabilmeniz için yere koymanıza olanak tanır. Katlanabilir anten, patikaya giderken sırt çantanızda minimum yer kaplamasını sağlar. RF-50 alıcısı tamamen su geçirmezdir, bu nedenle nelerden geçtiğinizi düşünmenize gerek kalmaz. Ekstra koruma için alıcı, kendi radyo setinizi de takmanıza olanak tanıyan güvenli bir alıcı kutusu içinde yer alır.
ÖZELLİKLER
- Fabrikada monte edilmiş ve önceden boyanmış, elektrikle çalışan tam zamanlı 4WD 1/10 ölçekli arazi kamyonu
- El boyaması polikarbonat Wayfinder gövdesi
- Fonksiyonel tavan bagajı ve yan aynalar
- Ön tamponda fırça koruması, ışık bağlantıları ve D-halkası kelepçeleri bulunur
- Arka tamponda açılabilen yedek lastik montajı ve D-halkası kelepçeleri bulunur
- Ayarlanabilir kaya rayı yan kaydırıcıları kamyonun zorlu engelleri aşmasına yardımcı olur
- Şekillendirilmiş çelik C-kanallı şasi rayları
- Ön Üniversal Tahrik Milleri
- Nihai ölçek gerçekçiliği için öne monteli motor ve şanzıman konumu
- Ön ağırlık eğilimi tırmanma çekişini artırır ve daha gerçekçi sürüş sağlar
- Üç pil konumunun tümü için parçalar Wayfinder'a dahildir
- Aşırı dayanıklılık için tamamen metal dişli aktarma organları
- Ön ve arka diferansiyellere kaydırıcı tahrik millerine sahip merkezi transfer kutusu
- Transfer kutusu, en iyi tırmanma hareketi için motorun durmasını önler
- Transfer kutusu ayrıca daha verimli güç aktarımı için merkez tahrik millerini düzleştirir ve alçaltır
- Akslar, mümkün olan en iyi yerden yükseklik için küçük diferansiyel kasasına veya "balkabağı" boyutuna sahiptir
- Alüminyum diferansiyel kabak kapağı
- Arazide mükemmel tırmanma çekişi için kilitli diferansiyeller
- Mevcut tüm paletli tekerleklere uyacak 12 mm alüminyum altıgen göbekler
- Şok kuleleri, dingil mesafesi seçeneklerine olanak sağlamak için birden fazla şok montaj pozisyonuna sahiptir
- Geliştirilmiş yaklaşma ve ayrılma açıları için BTA (Aks Arkası) direksiyon bağlantısı
- Ölçekli görünüm ve sıfır çarpma yönlendirmeli optimize edilmiş geometri için Panhard çubuğu
- Geliştirilmiş engellerden açıklık ve daha dar dönüş yarıçapı için Zero Ackermann yüksek direksiyon mafsalı tasarımı
- 3 bağlantılı ön ve üçgen 4 bağlantılı arka süspansiyon
- Yağla doldurulmuş alüminyum sarmal amortisörler (63-90 mm strok)
- Hızlı sürüş yüksekliği değişiklikleri için ayarlanabilir dişli amortisör gövdeleri
- Çift kademeli şok yayları
- Alüminyum alt bağlantı/amortisör bağlantıları
- Alüminyum panhard montaj parçaları
- CMS (Şasiye Monte Servo) gerçekçi direksiyon kurulumu
- Her türlü arazi tipi gövdeye uyacak şekilde ayarlanabilir gövde montajı
- Tam destekli arka gövde bağlantıları
- Her türlü araziye uygun Rockthorn 109 mm x 38 mm yumuşak S-Bileşik lastikler, kalın sırt blokları
- Beadlock tarzı CR-10 on kollu 1.9” jantlar
- HPI 35 turlu paletli motor, hem hız hem de sürünme torku sağlar
- HPI su geçirmez SC-3SWP3 Paletli Sürümü ayarlanabilir elektronik hız kontrolü
- HPI suya dayanıklı SS-30MGWR direksiyon servosu
- HPI 2,4 GHz radyo sistemi, taşıma saplı
- Koruyucu bir kılıf içinde HPI su geçirmez 2.4GHz alıcı
- Tam set bilyalı rulmanlar
- NiMH pil ve şarj cihazı içerir
BOYUTLAR
- Uzunluk: 527 mm (20,7")
- Genişlik: 227 mm (9")
- Yükseklik: Tavan rafıyla 238 mm (9,4"), tavan rafı olmadan 217 mm (8,5") (lastik seçimine ve süspansiyon ayarlarına bağlı olarak değişecektir)
- Dingil mesafesi: 311 mm (12,3")
- Ön çıkıntı: 101 mm (3,9")
- Arka çıkıntı: 135 mm (5,3")
AĞIRLIK
- Koşu ağırlığı: 2,4 kg (5,3 lb)
- Pil hariç ağırlık: 2,1 kg (4,7 lbs)
- Vücut Ağırlığı: 0,21 kg (7,44 oz)
KABİLİYET
- Kırılma açısı: 44,5 derece
- Yaklaşma açısı: 55 derece
- Ayrılma açısı: 45,5 derece
- Maksimum tırmanma açısı: 49 derece
- Maksimum eğim açısı: 28 derece
- Aks eklemlenmesi: 30 derece
- Yerden yükseklik 68 mm kapasiteli: (2,7")
- Standart sürüş yüksekliği 60 mm'de yerden yükseklik: (2,4")
- Aks yerden yüksekliği 32 mm: (1,3")
DİŞLİ
- Aktarma organı oranı: 7,6:1
- Şanzıman dişlisi: 1,53:1
- Aks dişli oranı: 3.31:1
- Transfer kutusu dişlisi: 1,5:1