HPI RS4 Sport 3 1969 Ford Mustang RTR-X

16.932,00 TL
Kategori
Marka
HPI
Ürün Kodu
120102
Havale
16.424,04 TL (%3,00 havale indirimi)
1.759,52 TL den başlayan taksitlerle!!
Ürün Paylaş :
HPI RS4 Sport 3 1969 Ford Mustang RTR-X
Dünya Şampiyonu Driftçi Vaughn Gittin Jr. ve Need for Speed ekibi, bu türünün tek örneği, tamamen işlevsel Sokak, Pist ve Drift makinesini oluşturmak için bir araya geldi ve bu, yalnızca HPI'nin resmi, yetkili RC kopyasıdır! 5.0 litre lastik parçalayan Amerikan beygir gücünü klasik Amerikan, Japon, Avrupa ve Drift kültüründen ilham alan tasarım etkileriyle dengeleyen Vaughn, 1969 Ford Mustang'in zamansız gövdesi için vizyonuna nostaljik bir hava katarken en son teknolojiyi kullandı. RTR-X, sıfırdan sert bir şekilde sürülecek şekilde tasarlandı ve üretildi; RTR-X bir karavan kraliçesi DEĞİLDİR. Vaughn direksiyon başında onu ezen tek kişi olurken, tüm dünya HPI 1/10'uncu ölçekli RTR-X'i sürmenin keyfini çıkarabilecek. Sport 3 eğlenceli, sürmesi kolay ve bakımı basit bir sokak arabasıdır ve inanılmaz eğlence ve bolca aksiyon için tamamen önceden monte edilmiş bir yarış arabası şasisine sahiptir! 2,4 GHz kontrol ve eksiksiz su geçirmezlik koruması gibi en son özellikleri bir araya getirdik! Şasi, kutudan çıkar çıkmaz fabrikada monte edilmiştir ve Sport 3'ü doğrudan sürüşe, yarışmaya ve becerilerinizi geliştirmeye başlamanın hızlı ve kolay bir yolu haline getirir! Bu, tıpkı gerçeği gibi görünen ve çalışan eksiksiz bir yarış makinesidir!
 
 
 
İnanılmaz RTR-X'in Lisanslı Modeli
Sport 3, otantik ayrıntılara ve çıkartmalara sahip, önceden boyanmış 1969 Ford Mustang RTR-X güçlü araba gövdesine sahiptir. Gövde, en üst düzey rahatlık için tamamen kırpılmış ve monte edilmiş olarak gelir ve tüm hızlarda üstün kontrol için işlevsel bir yarış kanadı takılır. Kaliteli bir görünüme sahip olacaksınız ve arabanızı her zaman HPI gövdelerinin ve diğer üreticilerin geniş ürün yelpazesindeki şeffaf veya önceden boyanmış polikarbonat gövde kabuklarından herhangi biriyle özelleştirebilirsiniz! Bu kit, HPI Spec-Grip lastikleri takılı harika bir tekerlek seti ile birlikte verilir VE ayrıca HPI drift lastikleri ile donatılmış başka bir eksiksiz tekerlek setine sahip olursunuz! Tek bir kit ile yol tutuş ve drift sürüşünün keyfini çıkarabilirsiniz!
 Gerçek Direksiyon Kumandası ile Sürmesi Kolay!
HPI Racing Sport 3'ü sürmesi ve alışması son derece kolaydır - tek yapmanız gereken verilen pili prize takmak ve radyoyu, ardından arabayı açmak. Bu kadar kolay! Arabayı sürmek için sol elinizle kumandayı alın, sol işaret parmağınızı tetik alanına koyun ve ardından sağ elinizi direksiyon simidine koyun - gerçek bir araba kullanmak kadar doğal! Sola ve sağa gitmek için çarkı çevirin ve ileri gitmek için sol işaret parmağınızla tetiği hafifçe çekin. Arabayı durdurmak için, sol işaret parmağınızla hafifçe kendinizden uzağa doğru itin - geri vitese geçmek için orada tutun. Bu kolay işleme alışmak saniyeler alıyor ve çok yakında arkadaşlarınızla yarışacaksınız!
 
Önceden monte edilmiş Drift ve Grip lastikleri dahildir!
Sport 3 1969 Ford Mustang RTR-X, hemen hemen her asfalt yüzeyde maksimum tutuş için bir dizi HPI Spec-Grip kaplı lastik lastikle donatılmıştır. Bu yarı kaygan, kavrayan lastik lastiklerle harika hızlanma, frenleme ve viraj alma performansı elde edeceksiniz! Lastikler, saatlerce süren eğlence ve keyif için size uzun bir ömür sağlayacak dayanıklı, uzun süre dayanan bir kauçuk bileşiminde kalıplanmıştır. Yana doğru gitmek sizin tarzınızsa, HPI T-Drift lastikleri ile donatılmış ikinci bir tekerlek setini de dahil ediyoruz. Drifte özel bu düşük profilli lastikler, 1/10 ölçekte yüksek performanslı, gerçekçi drift eylemi için yapılmıştır! Bunları değiştirmek için hızlı bir pit stop yapın ve kısa sürede drift becerilerinizi sergilemeye hazır olun.
 * KUTU İÇİNDEN 1 TAKIM DRİFT JANT LASTİĞİ ve 1 TAKIM DA STANDART SÜRÜŞ JANT LASTİK TAKIMI ÇIKAR 
 
 
Ayrıntılı lisanslı gövdenin altında, HPI Racing'in en son ölçekli touring araç şasisi olan Sport 3 şasisi bulunur! HPI Sport 3 şasi, tam zamanlı 4WD, tamamen sızdırmaz ve yüksek verimli şaft aktarma organları, bobin üstü amortisörler ve su geçirmez elektronik aksamlara sahiptir. Tamamen kapalı aktarma organı, kayalara veya kire yapışacak açıkta dişliler, kayışlar veya aktarma organı parçaları olmadığı anlamına gelir. Araba tamamen monte edilmiş ve kutudan çıkar çıkmaz 1969 Ford Mustang RTR-X gövdesi ve 5 kollu derin çanak jantlarla donatılmıştır, yani tek yapmanız gereken TAKIN VE SÜRÜN!
Tek Parça Kalıplı Şasi
Ana şasi, tek parça güçlendirilmiş plastikten yapılmıştır ve tıpkı gerçek bir araba gibi tam ortadan kalıplanmış aktarma organı tüneline sahiptir. Bugün mevcut olan herhangi bir plastik kasalı arabanın ötesinde bir adım.
 
Düşük Profil Yerleşim Tasarımı
Sport 3 'a mümkün olan en iyi yol tutuşunu vermemizin yollarından biri, tüm bileşenlerin şaside mümkün olduğunca alçak olmasını sağlamaktı. Bu, araca optimum viraj alma yetenekleri için inanılmaz derecede düşük bir ağırlık merkezi sağlar.
 
2S LiPo ÖZELLİKLİ
Sport 3 , modern lityum polimer (LiPo) veya nikel-metal hidrit (NiMH) pillerle kullanılabilen çok yönlü bir elektronik hız kontrol cihazına sahiptir. Lütfen bir LiPo adaptör fişinin dahil olmadığını, model mağazanızın bir tane sağlayabileceğini unutmayın. 
*ÖNEMLİ NOT : Araçta maximum 2S (7.4V) Lipo (Düşük C değerli) (Maximum 25C) kullanılabilir. Daha yüksek C değerli Lipo bataryalar Motor ve ESC'yi arızalandırır.
Çok Çeşitli Pillere Uyar
Sport 3 kasası, ekstra uzun 7 hücreli NiMH paketleri dahil olmak üzere çeşitli boyutlarda 2S lityum polimer (LiPo) ve nikel-metal hidrit (NiMH) paketlerine uyabilir. Güç gereksinimleriniz ne olursa olsun, hepsini tutabilir! Kalın bir cırt cırtlı kayış, paketi güvenli bir şekilde yerinde tutar ve basit bir pil bloğu, ekstra direksiyon veya hızlanma için ağırlık dağılımını ileri veya geri ayarlamanıza izin vermek için yerine vidalanır.
 
 
Sürekli Dört Çeker (4WD)
Sport 3 , size yolda veya pistte en fazla kontrolü ve hassasiyeti sağlamak için tam zamanlı dört tekerlekten çekiş özelliğine sahiptir. Dört tekerleğin tamamı, tıpkı gerçek bir araba gibi ön ve arkadaki ağır hizmet tipi diferansiyellerle tahrik edilir. Ekstra çekiş, maksimum güven ve eğlence için size artırılmış hızlanma ve viraj alma kontrolü sağlar.
 
Mühürlü Şaft Aktarma Organları
Tüm Sport 3  modellerinin aktarma organları, arabanın merkezinden aşağı inen uzun tahrik milinin yanında, kalıplanmış şasiye uzunlamasına monte edilmiş motora sahiptir. Merkezi tahrik mili ve dişli diferansiyelleri dahil olmak üzere tüm aktarma organı, kirin, kayaların ve döküntülerin aktarma organlarına zarar vermesini veya bağlamasını önlemek için tamamen yalıtılmıştır. Kardan mili, diferansiyeller ve akslar, aktarma organı verimliliğini en üst düzeye çıkarmak için bilyeli yataklar üzerinde döner.
 
 
Alttan Erişimli Kardan Mili
Ön ve arka diferansiyelleri birbirine bağlayan merkezi tahrik miline şasinin altından kolayca erişilebilir. Bu, arabanızı nereye sürmek isterseniz isteyin, aktarma organlarının kayalardan ve molozlardan korumak için tamamen sızdırmaz hale getirilmesini sağlar.
 
 
Kolay Erişim Farklılıkları
Hızlı ayarlamalar için diferansiyellere ulaşmak sadece 4 vidayı sökmek meselesidir - bu, diferansiyeli çıkarıp gresi değiştirmenize, dişlileri kontrol etmenize veya sadece genel bir bakım yapmanıza olanak tanır.
 
 
4 Vitesli Metal Farklar
Arabanın her iki ucundaki konik dişli diferansiyelleri, gücü tahrik milinden her bir tekerleği tahrik eden köpek kemiklerine ve akslara aktarır. Tamamen metal yapı, aktarma organlarının gelecekte kolay yükseltme için güçlü fırçasız motorlara dayanmasını sağlar. Kauçuk contalı bilyalı rulmanlar, diferansiyelleri destekler ve her diferansiyel, diferansiyel yağı değiştirilerek bağımsız olarak ayarlanabilir.
 
 
Çift Salıncaklı Tamamen Ayarlanabilir Süspansiyon
Sport 3 'un süspansiyonu, tam ölçekli modern bir yarış arabasına benzeyen, yarışta kanıtlanmış çift salıncaklı süspansiyon tasarımını kullanır. Ön ve arka kolların anti-squat ve anti-dive özelliklerini standart pivot bloklarını kullanarak kontrol edebileceksiniz ve isteğe bağlı parçalar, süpürme ve ayak parmağı açılarını ayarlamanıza olanak tanır. Hem iç hem de dış kamber bağlantı yuvalarındaki yarış tarzı dikey bilyalı saplama montajı ile ön ve arka rulo merkezini kolayca değiştirebileceksiniz. Çoklu amortisör montaj konumları, farklı yol koşullarına uyacak şekilde eksiksiz bir amortisör süspansiyonu açısı ayarı sağlar.
 
 
 
ÇOKLU ŞOK POZİSYONLARI
 
 
Sert Ön Uç Süspansiyonu
Sport 3  ön ucu, en yeni RC touring arabalarında görülen güçlü C-göbeği tarzı süspansiyonu kullanır ve ön uç yuvarlanma merkezini değiştirmenize izin veren dikey bilyeli saplama kamber montajı ile Sport 3'e izin veren kritik bir yarış ayarıdır.  diğer spor seviyesindeki RC gezici arabaların üzerinde bir adım olacak. Süspansiyon kolu ayrıca, kolay şok açısı ayarı için birden fazla şok montaj deliğine sahiptir.
 
 
 
Ayarlanabilir Arka Süspansiyon
Arka göbeğe, arka yuvarlanma merkezinin kolayca ayarlanmasını sağlayan dikey bilyeli saplama tarzı bir ayar takılmıştır. Opsiyonel ara parçalarla bilyalı saplamayı yukarı veya aşağı hareket ettirmek, araç virajlardan geçerken arka ucun çekiş özelliklerini değiştirir. Süspansiyon kolu ayrıca, kolay şok açısı ayarı için 3 farklı şok montaj deliğine sahiptir.
 
 
Çift Çanlı Direksiyon
Performansı test edilmiş ayarlanabilir çift çan krank sistemi, tüm hızlarda optimum direksiyon hassasiyeti sağlar. Metal bir çekme halkası plakası, ekstra dayanıklılık için krankları birbirine bağlar, ek çekme halkası montaj konumları da Ackermann açı ayarlamalarına olanak tanır.
 
 
Sağlam Yaylı Servo Koruyucu
Sport 3, servoyu çarpma hasarından koruyan ayarlanabilir çok parçalı kam tarzı bir servo koruyucu içerir. Bir çarpma veya çarpışma durumunda, ön tekerlekler genellikle darbenin büyük bir kısmını alır ve darbeyi doğrudan direksiyon servosuna iletir. Servo koruyucunun güçlü yaylı kam hareketi, bu kuvveti emmek ve servo dişlileri darbeden korumak için tasarlanmıştır!
 
 
Alüminyum Motor Takozu
Dökme alüminyum kam tarzı motor montajı, motoru güvenli bir pinyon/düz bağlantı için yerinde tutar. İki vida, kamı montaj parçası üzerinde sıkıca yerinde tutar ve yan destekteki soğutma kanatçıkları, motorun olabildiğince verimli çalışmasını sağlamak için ısı dağılımına yardımcı olur.
 
 
Metal Korumalı Bilyalı Rulmanlar
Sport 3, maksimum verimlilik için bir dizi metal korumalı bilyalı rulmanla tamamen donatılmıştır. Metal kalkanlar, tozu iç kısımlardan uzak tutarken, pürüzsüz hassas yataklar, güç kaynağından aktarma organlarına optimum güç aktarımı sağlar.
 
 
Sağlam Ön Tampon
Ön süspansiyonu, şasiyi ve gövdeyi irili ufaklı darbelerden korumak için, Sport 3 'un önüne ekstra kalın bir köpük tampon güvenli bir şekilde sabitlenmiştir.
 
Görünümünüzü Özelleştirin
HPI'nin sunduğu çok çeşitli gövde, jant ve lastik seçeneği, Sport 3'ünüzün stilini tamamen kendi tarzınıza uyacak şekilde özelleştirmenizi sağlar.
Yüksekliği Ayarlanabilir Gövde Bağlantıları
Yüksekliği ayarlanabilir gövde bağlantıları, HPI Racing'den Sport 3 şasisine kadar 1/10 ölçekli herhangi bir gezi arabası gövdesini takmanıza olanak tanır. Tek yapmanız gereken, tekerleklerin ve şasi elemanlarının gövdenin altına düzgün şekilde oturmasını sağlamak için ön ve arka gövde bağlantılarını ayarlamaktır. Gövde pimleri, bağlantıları yerinde tutar ve çoklu montaj deliği konumları, tam gövde donanımına ince ayar yapmanıza olanak tanır.
 
 
Kaporta Seçenekleri
HPI Racing'den Sport 3'e, sıcak hatchback'lerden süper arabalara, kamyonetlerden supertouring yarışçılarına kadar 1/10 ölçekli herhangi bir gezi arabası gövdesini sığdırabilirsiniz. Tek yapmanız gereken, tekerleklerin gövdenin altına düzgün bir şekilde oturmasını sağlamak için ön ve arka gövde bağlantılarını ayarlamaktır. Gövde pimlerini kullanan basit bir sistem, bağlantıları yerinde tutar ve tam olarak istediğiniz sürüş yüksekliğini elde etmek için uyumda ince ayar yapabilirsiniz.
Kapsamlı Kullanım Kılavuzu
Tüm HPI Racing kitleri, ayrıntılı bir çok dilli kullanım kılavuzu içerir. Patlatılmış şemalar ve Sport 3 FLUX'unuz hakkında kapsamlı bilgiler, konu kitinizi korumak ve yükseltmek olduğunda bilgi birikimine sahip olmanızı sağlar. Ayrıca kılavuzun dijital bir sürümünü kişisel elektronik cihazınıza indirebilir ve hareket halindeyken kolayca başvurmak için yanınızda bulundurabilirsiniz.
 
TEKNİK ÖZELLİKLER
Uzunluk             : 431 mm
Yükseklik           : 127 mm 
Genişlik             : 200 mm 
Dingil mesafesi   : 254 mm 
15T Fırçalı motor ve Su geçirmez Fırçalı ESC
KUTU İÇERİĞİ
- ARABA
- KUMANDA
- 7.2V 2000 mAh NI-MH BATARYA
- DUVAR TİPİ ŞARJ ALETİ
 
TAMAMLAMAK İÇİN GEREKEN EKİPMANLAR 
- YAPMANIZ GEREKEN SADECE KULLANMAK !
Bu ürüne ilk yorumu siz yapın!
HPI RS4 Sport 3 1969 Ford Mustang RTR-X 120102
HPI RS4 Sport 3 1969 Ford Mustang RTR-X

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.